hejsan.

idag har jag varit på skolan fast det är sommarlov, jag hade inte fått G i matte och eng för jag hade missat N-proven så
idag var jag där och gjorde dom i matte! jag klarade de ! så nu har jag G i matte, imorgon är de eng! hoppas jag klarar det också.

jag är aphungrig hela tiden! vet inte vad jag ska göra för när jag äter mår jag illa!
hoppas att illamåendet går över i tredje månaden som det sägs, nu är jag trött på dethär!

på fredag går jag in i vecka 11!! och på torsdag om en vecka har jag fått tid för inskrivning hos MVC.
nu börjar man känna att det är på riktigt, och jeansen är de bara att lägga undan! :S REDAN!!

Kommentarer
Postat av: Madde

okej :) hoppas att de går att lösa de på de sättet då :) jag gick ju textil och design ett år, sen tog jag ett sabbatsår för att vara mamma ledig. och nu ska ja börja me 91orna i tvåan :P eller nu funderar jag till o med på att hoppa av och skriva in mig på arbetsförmedlingen ist =/ för ja pallar inte börja i en ny klass o allt sånt shit. och kul att börja me dom som är yngre när man själv har barn och grejer. ja kommer inte ha något gemensamt me dom alls :/ du kommer nog känna samma sak sen när de är dags för dej att börja :P

2008-06-13 @ 12:04:17
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja så känner jag också, jag har alltid kännt mig mkt äldre än mina kompisar, och spreciellt nu när jag är mamma :) hhaha vet du huuur sugen jag är på att skaffa en till bebis :P ja tjatar på aleks hela tiden för jag vill inte börja i skolan :D haha .. men de kommer bli fett me jobbigt säkert :/ me två blöjbarn :P

2008-06-13 @ 21:06:40
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0